-
Twój koszyk jest pusty
Wysyłka i zwroty
CZAS I KOSZT DOSTAWY
Dokładamy wszelkich starań aby Klienci firmy www.kominki.domer.com.pl mogli jak najszybciej cieszyć się produktami zamawianymi online. Czas realizacji zamówień zależy od dostępności towaru. Przy każdym produkcie podajemy dostępność produktu, która została określona w 3 kategoriach:
W magazynie - produkt wysyłamy do Klienta w przeciągu 24 h.
Brak - chwilowy brak produktu w magazynie. Jest to okres w którym czekamy na dostawę. Prosimy o kontakt w celu ustalenia dokładnej daty dostępności produktu.
Na zamówienie - produkty zamawiane na indywidulane życzenie Klienta. W zależności od rodzaju produktu i trudności wykonania zamówienia okres wynosi od 2 do 4 tygodni.
ODBIÓR OSOBISTY
Czas realizacji odbioru w sklepie zależy od dostępności zamawianych produktów. Zamówienie z odbiorem w sklepie, może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia. Odbiór zamówienia w sklepie możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz imienia i nazwiska. W celu szybkiego ustalenia szczegółów zamówienia zapraszamy zawsze do kontaktu telefonicznego. Możemy wówczas szybko zweryfikować dostępność towaru i określić dogodny termin odbioru.
PRZESYŁKA KURIERSKA
Bardzo wygodna forma transportu dla osób, które w ciągu dnia przebywają pod jednym adresem. Kurier w ciągu dnia dostarcza przesyłkę pod wskazany adres. Kurierem wysyłamy przesyłki o wadze do 30 kg. Czas dostawy wynosi najczęściej 1 dzień roboczy, chodź może zdarzyć się opóźnienie. Jeżeli jednak są Państwo nieobecni pod wskazanym adresem dostawy, proponujemy podać adres np.: do miejsca pracy, rodziny lub dobrego znajomego. Niestety nie mamy wpływy na pracę każdego kuriera. Bierzemy jednak pełną odpowiedzialność za proces wysyłki więc w przypadku problemów prosimy o kontakt.
PRZESYŁKA PALETOWA
Bezpieczna forma transportu dla przesyłek o dużych gabarytach. Termin realizacji dostawy wynosi najczęściej 1 dzień roboczy chodź może zdarzyć się opóźnienie. Standardowo palety dostarczane są na zasadach rampa-rampa, oznacza to, że rola kierowcy kończy się w chwili zdjęcia palety z samochodu. Wniesienie do budynku należy zorganizować we własnym zakresie. Kierowca może jedynie przy użyciu wózka paletowego wstawić paletę w ramach poziomu 0 we wskazane przez odbiorcę miejsce. Bierzemy pełną odpowiedzialność za proces wysyłki więc w przypadku problemów prosimy o kontakt.
ZWROTY
Jeżeli produkt zakupiony na www.domer.kominki.com.pl nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go bezpłatnie zwrócić osobiście lub za pośrednictwem kuriera w ciągu 30 dni.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient dokonujący zakupu na odległość (poza salonem sprzedaży), ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru w stanie fabrycznym bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływnie 30 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.
INSTRUKCJA ZWROTU TOWARU
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia:
Oświadczenie może zostać złożone przez Państwa za pomocą:
- osobiście pod adresem: Domer – Sławomir Wypyszewski, 99-300 Kutno, ul. Warszawskie Przedmieście 16
- pisemnie na adres: Domer – Sławomir Wypyszewski, 99-300 Kutno, ul. Warszawskie Przedmieście 16
- telefonicznie pod numerem telefonu +48 254 35 19
- w formie elektronicznej na adres: bok@domer.com.pl
- w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Kontakt”.
Dokonanie zwrotu możliwe jest poprzez wypełnienie formularza zwrotu zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów chodź nie jest ono obowiązkowe.
W terminie do 14 dni od dnia, w którym przyślą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamawianych towarów należy zwrócić towar:
Wysyłkowo za pośrednictwem kuriera:
- zapakuj produkt w bezpieczny sposób
- umieść produkty w oryginalnych opakowaniach
- jeżeli został wypełniony formularz zwrotu – dołącz go do przesyłki
- poinformuje nas o możliwości odbioru towaru
- zostanie do Państwa wysłany kurier po odbiór towaru z etykieta zwrotną
Dzięki takiemu rozwiązaniu nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem towaru. Zwrot produktów w tej formie odbywa się całkowicie na koszt naszej firmy
Osobiście w siedzibie firmy:
- zapakuj produkt w bezpieczny sposób
- umieść produkty w oryginalnych opakowaniach
- jeżeli został wypełniony formularz zwrotu – dołącz go do przesyłki
- na miejscu zostanie oceniony stan faktyczny zwracanego towaru
Adres do zwrotów:
DOMER – Sławomir Wypyszewski
ul. Warszawskie Przedmieście 16
99-300 Kutno
NIP: 775-248-67-47
Uprzejmie informujemy, iż zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien być kompletny oraz posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie aby zawartość nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie. W każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. Chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W szczególności zgodna będzie wymagana przy zwrocie środków realizowanych za pomocą formy dostawy płatne przy odbiorze. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.